תקנון

תקנון חנות "לייקה"

אנא קרא את התנאים המפורטים בתקנון בקפידה מאחר והקניה באמצעות האתר כפופה לתנאים המפורטים בתקנון זה. הגשת הצעת רכישה ו/או הרשמה לקניה באחת משיטות המכירה מעידה על הסכמתך לתנאים הכלולים בתקנון זה. תנאים אלה מנוסחים בלשון זכר לצרכי נוחות בלבד, אולם הם מתייחסים, כמובן, גם לנשים.

1. כללי:
1.1.כל המבצע פעולה באתר ו/או עמוד ה- Facebookשל חברת ויולה פארמה בע"מ (להלן: "החברה"), (להלן יחד: "האתר") מצהיר כי הינו מודע לתקנון האתר ולכללי ההשתתפות באתר ומקבלם, וכי לא תהא לו ו/או למי מטעמו כל טענה ו/או תביעה כנגד בעלי האתר ו/או מפעיליו ו/או מי מטעמם מלבד טענות הקשורות בהפרת התחייבויות בעלי האתר ו/או מפעיליו על פי תקנון זה. "פעולה באתר": כל פעולת רכישת מוצרים ו/או שירותים המוצעים באתר באחת משיטות המכירה המפורטים בסעיפים 6 ו- 7 לעיל. "מבצע פעולה באתר": כל גולש אשר בצע פעולה להזמנת מוצר או להשתתפות במכירה
1.2. רק הכללים שיפורסמו בתקנון זה יחייבו את חברת ויולה פארמה בע"מ (להלן: "החברה") כלפי מבצעי הפעולות באתר.
1.3. החברה שומרת על זכותה לשנות תקנון זה מזמן לזמן, אולם כל שינוי יחול אך ורק על מוצרים ו/או שירותים שנרכשו לאחר השינוי.

2. אתר "לייקה"והעומד מאחוריו
2.1. "לייקה"הנו אתר סחר אלקטרוני (להלן: "האתר"). האתר מציג ללקוחותיו מגוון רחב של מוצרים אשר מיוצרים על ידי חברת LAICA S.p.aהאיטלקית והמשווקים בארץ ע"י החברה (להלן: "המוכרים") בין היתר בשיטת המכירות הישירות כל זאת במחירים אטרקטיביים ובתנאים מיוחדים.

3. הזכות לרכוש ולהשתתף בשיטות המכירה באתר "לייקה"
3.1 רשאי להשתתף בכל אחת משיטות המכירה באתר כל תושב ישראלי אשר מלאו לו 18 שנים וברשותו תא דואר אלקטרוני ברשת האינטרנט, תעודת זהות תקפה וכרטיס אשראי תקף של אחת מחברות האשראי הישראליות.
3.2. השתתפות במכירות אסורה על עובדי החברהמנהליה או מי מטעמם.
3.3. החברהרשאית למנוע ממך את ההשתתפות באיזה מהמכירות באופן זמני או לצמיתות, וזאת על פי שיקול דעתה הבלעדי ומבלי למסור הודעה על כך מראש.
3.4. מבלי לגרוע מהאמור לעיל, תהא החברה רשאית למנוע ממך להשתתף באיזה מהמכירות ולהגיש הצעות בכל אחד מהמקרים הבאים:
3.4.1. אם מסרת במתכוון פרטים שגויים;
3.4.2. אם ביצעת מעשה או מחדל הפוגעים או העלולים לפגוע בחברה או בצדדים שלישיים כלשהם, לרבות לקוחות החברה והמוכרים;
3.4.3. אם כרטיס האשראי שברשותך נחסם או הוגבל לשימוש בדרך כלשהי.

4. המוצרים המוצגים באתר:
4.1 .באתר מוצגים מגוון רחב של מוצרים ושירותים (להלן: "המוצרים") מאת מיטב היצרנים והמשווקים הן בשיטת המכרזים והן במכירות קבוצתיות כל זאת במחירים אטרקטיביים ובתנאים מיוחדים.
4.2. במידה וישנו קישור ("לינק") באתר המפנה לאתרים אחרים, לא תישא החברה באחריות לתוכנם של אותם אתרים, למידע המתפרסם בהם או לכל פרט אחר הקשור עמם ולא תהיה אחראית לכל נזק ישיר או עקיף שייגרם או עלול היה להיגרם לך כתוצאה משימוש או הסתמכות על המידע המופיע בשירותים שתגיע אליהם באמצעות הקישור באתר סחר.
4.3. החברהמציעה את מוצריה למכירה באתר ועושה כל שביכולתה להבטיח כי המוצרים המוצגים יימצאו במלאי. במידה והמוצר יתברר כחסר במלאי, תשלח לך הודעה מתאימה באמצעות דואר אלקטרוני או באמצעות הטלפון. במקרה זה, המוכרים שומרים לעצמם את הזכות לבטל את הזמנתך וכרטיס האשראי שלך לא יחויב. לחילופין, רשאים המוכרים להציע לך מוצר חלופי שווה ערך למוצר שהוזמן. במידה ותקבל את הצעתם, יעודכנו פרטי הזמנתך מחדש. אם החלטת לסרב, הזמנתך תבוטל והמוכר ימנע מחיוב כרטיס האשראי שלך. מימשה החברה את זכותה כאמור, לא תהיה לך כל טענה, תביעה ו/או דרישה כלפיה מכל מין וסוג, לרבות בגין זכייה במוצר או ציפייה לזכייה כאמור, אבדן רווח, רכישת המוצר אצל צד שלישי במחיר גבוה יותר וכיו"ב.

5. רישום באתר
5.1. בעת הרישום לאחת משיטות המכירה יהיה עליך להזין טופס רישום הכולל את הפרטים הבאים: שם פרטי, שם משפחה, דואר אלקטרוני, בחירת סיסמא, טלפון, כתובת ת.ז.
5.2. על פי חוק אינך חייב למסור את הפרטים בטופס הרישום ומסירתם תלויה ברצונך בלבד. עם זאת, אם לא מסרת את כל הפרטים המבוקשים לא תוכל להשתתף במכירה והמוצר לא יסופק לך.
5.3. החברהמתחייבת לפעול כמיטב יכולתה לשמירת המידע ולא תעשה בו כל שימוש אלא למטרות המפורטות בתנאי הסכם זה (ראה פירוט בס' 12)
5.4. לחברה שמורה הזכות לבטל את השתתפותך/זכייתך/רכישתך במכירה בשל הגשת פרטים כוזבים, חלקיים או לא מדויקים.
הגשת פרטים כוזבים ביודעין הינה עבירה פלילית עפ"י חוק. החברהתוכל לנקוט בצעדים משפטיים כנגד מגישי פרטים כוזבים כולל תביעות נזיקין בגין נזקים שיגרמו  עקב שיבוש הליכי המכירה באתר.
5.5. כל הצעה/הזמנה שתיקלט במערכת תקבל מספר סידורי. במידה וההצעה/הזמנה לא התקבלה במחשבי החברה או התקבלה באופן משובש ושאינו מכיל את כל הפרטים הנדרשים, אין לראות בקבלת מספר סידורי זה קבלת ההצעה/הזמנה וזאת אף אם מקור התקלה הוא במחשבי החברה.

8. מכירה ישירה:
8.1. הגדרה: במכירה מסוג "הזמן כעת", המוכרים מציגים מוצר/שרות למכירה במחיר קבוע ואטרקטיבי במיוחד ללא מגבלת זמן או כמות.
8.2. בכל מכירה יופיעו פרטי המוצר והתנאים לרכישתו כפי שנמסרו על ידי המוכר, בכל מקרה, המוכר שומר לעצמו את הזכות להוריד את המוצר מהאתר או לשנות את תנאי המכירה מעת לעת. 8.3. המחיר המוצג במכירת "קנה עכשיו" הנו אחיד ואינו משתנה מלקוח ללקוח.
8.4. תנאי מוקדם לתוקף ההזמנה במכירת "קנה עכשיו" הוא אישור חברת כרטיסי האשראי הן לעסקה והן לגביה.
8.5. אין החברהנושאת באחריות לקבלת הודעת ההזמנה בכתובת הדואר האלקטרוני של הזוכה במידה וכתובת הדואר האלקטרוני שמסר המשתתף בעת רישומו שגויה ו/או תא הדואר אינו מקבל הודעות מכל סיבה שהיא.
8.6. היה והזמנתך במכירת "הזמן כעת" אושרה, תישלח הודעה על ביצוע ההזמנה לכתובת הדואר האלקטרוני (הכתובת שמסר המשתתף בעת רישומו) הודעת הדואר האלקטרוני הנ"ל מהווה תנאי לזכייה במכירה. כמו – כן תופיע הודעה על ביצוע ההזמנה ב"הזמנות שלי". כרטיס האשראי שלך יחויב על ידי המוכר בסכום המכירה לרבות דמי המשלוח.

9. אספקת המוצרים:
9.1. אספקת המוצרים תתבצע בהתאם לתנאים המופיעים בעמוד המכירה של המוצר.
9.2. זמן אספקת המוצרים ו/או השירותים כפי שמצוין באתר לגבי כל מוצר ו/או שירות כולל רק את חישובם של ימי עסקים, דהינו, חמישה ימי עבודה בשבוע (ימים א'-ה') ואינו כולל ימי שישי/שבת וימי חג.  דואר רשום: עד 10 ימי עסקים, דואר אקספרס – שליח עד הבית – עד 3 ימי עסקים.
9.3. אלא אם צוין אחרת במפורש, אספקת המוצרים תבוצע על ידי המוכרים ובאחריותם הבלעדית בהתאם לתנאים המופיעים בעמוד המכירה של המוצר.
9.4. משלוח המוצרים יכול להיעשות בדואר רשום ו/או שירות שליחים לפי שיקול דעת של החברה.
9.5. החברה לא תישא בכל אחריות לעיכובים באספקת המוצרים כתוצאה מאירועים שאינם בשליטתם, כדוגמת שביתות או השבתות, תקלות במערכת המחשוב או במערכות הטלפונים ו/או מערכות תקשורת, תקלות בשירות הדואר האלקטרוני, פעולות איבה ו/או כוח עליון (מלחמה, רעידת אדמה, מזג אוויר וכיו"ב), אירועים שייפגעו בהשלמת תהליך הרכישה ו/או בקיום מועדי האספקה. במקרים אלה רשאי המוכר להודיע על ביטול הרכישה, כולה או חלקה, ולבטל את חיובו של מבצע הפעולה.
9.6. דמי המשלוח המפורטים בהצעה הינם סופיים אלא אם צוין אחרת על ידי המוכר (כגון חיוב בגין הובלה חריגה, הובלה לקומות גבוהות שלא ניתן לבצעה באמצעות מעלית או הובלה הדורשת כוח אדם מיוחד ו/או אמצעים מיוחדים)
9.7. דמי המשלוח בהם מחויב הלקוח, כוללים בין היתר את עלות אריזת המוצר, אחריות וביטוח המוצר בעת המשלוח וכן הוצאות המשלוח בפועל.
9.8. בעת תיאום האספקה, רשאית החברהלבקש את נוכחותך במקום ובמועד האספקה, והצגת תעודת זהות שלך ו/או חתימתך על גבי שובר כרטיס האשראי כתנאי למסירה.
9.9. דמי הטיפול והמשלוח יהיו נקובים במפרט המוצר.
9.10 במכירות בהן המחיר סופי וקבוע מראש, הרוכש יהיה רשאי לבחור באיסוף עצמי ממחסני החברהולקבל לידיו את המוצר באופן עצמאי. במקרה כזה, הרוכש יהיה פטור מדמי טיפול ומשלוח.

10. תשלום
10.1. המחירים המוצגים בכל שיטות המכירה כוללים מע"מ על-פי הדין אלא אם צוין אחרת במפורש.
10.2. הגשת הצעה לרכישה' שאושרה מהווה קניה של המוצר, המחייבת בתשלום מלוא הסכום שהוצע על ידי המציע עבור המוצר, בתוספת כל תשלום נוסף לרבות דמי משלוח או דמי טיפול כמפורט בפרטי המכירה.
10.3 לא ניתן לבטל הצעות במכירות מכרזים במהלך המכירה. במידה והצעתך תהיה הזוכה בתום המכירה ותהיה מעוניין לבטל את זכייתך, תוכל לעשות זאת ותחויב בדמי ביטול סך 5% מעלות ההצעה/רכישה בפועל או 100 ש"ח – הנמוך מביניהם.
10.4. חיוב הלקוח יתבצע על ידי החברהוזאת באמצעות כרטיס האשראי שאת פרטיו מסר.
10.5. במקרה שחברת כרטיסי האשראי תסרב לכבד את כל התחייבויותיך, תבוטל זכייתך, המוצר לא יסופק לך ותחויב בדמי ביטול כפי שמפורט בס' 11.
10.6. אם הוזמן מוצר ו/או שירות הנקובים במטבע חוץ, יחושב שער הדולר על פי שער המכירה האחרון ביום העסקים שקדם למועד התשלום, כפי שפורסם בעיתן יומי בישראל.

11. ביטול הצעה/עסקה והחזרת מוצרים מצד הלקוח
11.1. ביטול הזמנה במכירה כלשהי יעשה באופן הבא בלבד-בהודעה בכתב לפקס 077-2120064 או באמצעות פניה "צור קשר" באתר או באמצעות הדואר ויכלול את פרטי המציע כולל ת.ז. ואת פרטי ההזמנה.
11.2. בהתאם לחוק הגנת הצרכן התשמ"א-1981 ("חוק הגנת הצרכן") רשאי צרכן לבטל קנייתו של מוצר בהודעה בכתב עד שבועיים ממועד קבלת המוצר בפועל או מקבלת מסמך הגילוי ( המאוחר מביניהם).
11.3. זכות הביטול אינה עומדת במקרים הבאים:
11.3.1. לגבי "טובין פסידים" כמשמעם בחוק הגנת הצרכן.
11.3.2. לגבי מוצר שהוא מידע כהגדרתו בחוק המחשבים, התשנ"ה-1995.
11.3.3. טובין שיוצרו במיוחד בעבור הצרכן בעקבות העסקה.
11.3.4. טובין הניתנים להעתקה שכפול והקלטה לאחר פתיחת אריזתם המקורית.
11.4. במקרה של ביטול העסקה מסיבה שאיננה פגם או אי התאמה בין המוצר לבין הפרטים שנמסרו לגביו על ידי המוכר המציע – תתבקש להחזיר את הנכס לחברה במקום שבו היא מנהלת את עסקיה. ביטול העסקה כפוף לכך שהמוצר ישוב למוכר באריזתו המקורית, שלם ו/או ללא פגיעה ו/או נזק ו/או פגם ו/או קלקול מכל מין וסוג שהוא.
11.5. דמי ביטול – בתוך 14 יום מיום קבלת הודעת הביטול יושב לך הסכום ששולם על ידך בגין הנכס או השירות בניכוי דמי ביטול בשיעור של 5% מסכום העסקה או 100 ש"ח, לפי הנמוך, חשוב לציין, כי הלקוח יחויב בתשלום מלא בגין השילוח גם אם טרם קיבל את המוצר, וזאת במידה והמוצר נשלח מהחנות לחברת השילוח.
דמי הביטול עשויים להיגבות על ידי המוכר או על ידי החברה. בכל מקרה של ויתור על גביית דמי הביטול על ידי אחד מאלה, יהא השני זכאי לגבותם, ואין בויתור על גביית דמי הביטול מצד אחד מהם כדי לפגוע בזכות השני לגבותם, בכפוף לכך שלא ייווצר כפל חיוב. רק במקרה בו החברהתוותר על גביית דמי הביטול, לא יחויב הצרכן בדמי ביטול.
11.6. במקרה של ביטול עסקה עקב פגם או אי התאמה בין המוצר לבין הפרטים שנמסרו לגביו על ידי החברההמציעה לא תחויב בדמי ביטול כלשהם. אם סופק לך המוצר – תתבקש להעמיד את המוצר לרשות המוכר במקום שבו נמסר לך הנכס ולהודיע לו על כך.
11.7. החברהתעשה כל שביכולתה על מנת לסייע ללקוח מול המוכרים למצוא פתרון הולם במידה והלקוח יהיה מעוניין בהחזרת המוצר.

12. ביטול מכירות מצד החברה
12.1. החברהשומרת לעצמה את הזכות להפסיק בכל עת, על פי שיקול דעתה הבלעדי, את הפעילות באתר ו/או לבטל מכירה (לפני או לאחר סגירתה), לרבות בכל אחד מהמקרים המפורטים להלן:
12.1.1. אם יתברר שהתבצעה או מתבצעת באתר פעילות בלתי חוקית.
12.1.2. אם אירעה תקלה טכנית אשר מנעה או עלולה הייתה למנוע הגשת הצעות למכירה מסוימת או לקבוצת מכירות.
12.1.3. במקרה של כוח עליון, פעולות מלחמה, איבה או טרור המונעים לדעת החברה את המשך המכירה ביצועה או השתתפות מספקת בה.
12.1.4. במידה ותחול טעות בתום לב בהדפסה, בתיאור המוצר/השרות, בתנאי המכירה, ו/או במקרה של טעות בהזנת נתוני המכירה ו/או טעות בהזנת הנתונים ממגיש ההצעה/הרוכש, רשאית החברהלבטל את הרכישה הספציפית.
12.1.5. בכל מקרה שנעשתה פעולה בניגוד לתקנון זה.
12.1.2. החברהרשאית לבטל את הזמנת מבצע הפעולה, אם ההזמנה בוצעה ללא פרטיו המלאים/המדויקים של מבצע ההזמנה.

13. סודיות ופרטיות
13.1. החברהמתחייבת לעשות כמיטב יכולתה באמצעים העומדים לרשותה לשמור על סודיות פרטי הלקוחות שנמסרו בעת ההשתתפות בשיטות המכירה.פרטים אלו יישמרו במאגר המידע של החברה. החברה לא תעביר פרטים אישיים אלו לאף גורם זר אחר זולת למוכרים וזאת רק על מנת להשלים את פעולות הרכישה שהתבצעו באתר. על אף שעל פי חוק אין חובה למסור לחברה את הפרטים האישיים, לא תוכל החברה לטפל בהזמנות ללא פרטים אלו.
13.2. מאחר שמדובר בביצוע פעולות בסביבה מקוונת אין באפשרותה של החברה להבטיח חסינות מוחלטת מפני חדירות למחשביה או חשיפת המידע האגור בידי מבצעי פעולות בלתי חוקיות. אם למרות אמצעי האבטחה שנוקטת החברה יעלה בידי צד שלישי לחדור למידע אשר מאובטח ושמור בידיה ו/ או להשתמש בו לרעה, לא תהיה לך כל טענה, תביעה או דרישה כלפי החברה.
13.3. החברהשומרת לעצמה את הזכות לאסוף נתונים אודות שימוש לקוחותיה באתר כולל דפים שנצפו, מוצרים מבוקשים, רכישות בעבר וכדומה לצורך הפקה וניתוח של מידע סטטיסטי. החברה תהיה רשאית למסור נתונים סטטיסטיים ואחרים לצדדים שלישיים, ובלבד שאין הנתונים מתייחסים ללקוחות אישית או מזהים אותם באופן אישי.
13.4. החברהלא תעביר פרטים אישיים של לקוחותיה לצד שלישי אלא במקרים המפורטים להלן:
13.5.1. אם הלקוח ביצע מעשה או מחדל הפוגעים או העלולים לפגוע בחברה או בצדדים שלישיים כלשהם, לרבות לקוחות החברה והמוכרים.
13.5.2. אם הלקוח עשה שימוש בשירותי החברה לביצוע מעשה בלתי חוקי או כדי לאפשר, להקל, לסייע או לעודד ביצועו של מעשה כזה.
13.5.3. אם הלקוח הפר את תנאי תקנון זה או כל הסכם נוסף עם החברה או מי מטעמה;
13.5.4. אם התקבל בידי החברה צו שיפוטי המורה לה למסור את פרטי הלקוח לצד שלישי;
13.5.5. בכל מחלוקת, טענה, דרישה או הליכים משפטיים, אם יהיו, בין הלקוח לבין החברה.

14. אחריות
14.1. החברהאינה מייבאת או מייצרת, את המוצרים שיש בדעתך לרכוש באתר ולפיכך אינה נושאת במישרין או בעקיפין באחריות כלשהי למוצרים, טיבם, התאמתם לצרכיך ו/או למפרט הטכני.
14.2. המוצרים באתר מוצגים בתום לב ובאחריות היצרן, ואין בהצגתם משום המלצה ו/או הבעת דעה מצד החברה לגבי אופיים של המוצרים, תכונותיהם, טיבם, שמות היצרנים וכיו"ב.
14.3. החברה אינה נושאת באחריות לכל נזק שייגרם בשל איחור באספקת המוצרים או כתוצאה מכך שהמוצרים אשר סופקו היו פגומים, מקולקלים או בלתי תקינים.
14.4. החברהמתחייבת לעשות כל שביכולתה לשמור על פעילות תקינה של האתר ושל הפעולות הנעשות אך אינה מתחייבת שהשירות באתר לא יופרע, יינתן כסדרו בלא הפסקות ותקלות כלשהן.
14.5. החברהלא תישא במישרין או בעקיפין באחריות כלשהי לכל מקרה שבו הצעתך לא התקבלה (מכל סיבה שהיא) ו/או לכל בעיה טכנית המונעת ממך מלהגיש הצעתך או לעדכן אותה.
14.6. החברהלא תישא באחריות לפעילות בלתי חוקית על ידי משתתפי המכירה או כל גורם אחר שאינו בשליטתה המלאה.
14.7 החברה אינה אחראית לכל שיבוש ברשת האינטרנט או בעמוד החנות ולא תישא באחריות בכל מקרה של תקלה באתרwww.facebook.com

15. אחריות החברה במקרה של אי אספקת מוצר
15.1. מבלי לגרוע מיתר הוראות תקנון זה, במקרה בו יבטל לקוח עסקה מסיבה שהמוצר שנרכש באותה עסקה לא סופק לו (ובמקרה זה בלבד), מתחייבת החברהלספק ללקוח מוצר חלופי שווה ערך לזה שנרכש באותה עסקה, או להשיב ללקוח את הכספים ששולמו על ידו בפועל במסגרת העסקה האמורה, לפי ברירת החברה.
15.2. החברהתספק את המוצר החלופי או תשיב כספים ללקוח כאמור, בתנאי שהלקוח ביטל את העסקה מול חברת האשראי, המציא לחברה אישור מחברת האשראי (או דף חיוב חשבון) המעיד על ביטול העסקה וכן המציא לחברה הצהרה חתומה על ידו כי ביטל את העסקה מכיוון שהמוצר לא סופק לו.
15.3. היה ויתברר כי הלקוח לא ביטל את העסקה ו/או המוצר סופק ללקוח, הלקוח יהיה חייב להשיב לחברה את המוצר החלופי שקיבל או את הכספים ששולמו לו על ידי החברה (לפי העניין).
15.4. מובהר כי אספקת המוצר החלופי או השבת הכספים בהתאם לאמור לעיל, תיעשה בהתאם לפרטי העסקה כפי שבוצעו באתר.

16. דין ושיפוט
16.1. הדין החל על הפעולות באתר ועל תקנון זה, הוא הדין הישראלי בלבד. בכל מקרה של מחלוקת – תהיה לבתי המשפט של מחוז תל אביב-יפו הסמכות הבלעדית לדון בתביעה.
16.2 בכל מקרה של סתירה ו/או אי התאמה בין הוראות התקנון זה לבין פרסום אחר כלשהו, בכתב או בעל פה, של החנות תגברנה הוראות תקנון זה.

סגירת תפריט
×

עגלת קניות

דילוג לתוכן